سفارش پروژه اکسل در جاوید سافت

۰

نرم افزار اکسل موبایل (برای اندروید) - Microsoft Excel 16.0 Android

نرم افزار های کاربردی

نرم افزار Excel یک ابزار محبوب برای نمایش و ساخت جداول آماری با وسعت و انبوه اطلاعات بالا می باشد. مایکروسافت پیشتر مجموعه برنامه های آفیس را برای مطالعه و ویرایش اسناد در موبایل های اندرویدی منتشر کرده است؛ اما در صورتی که قصد مطالعه اطلاعات فایل اکسل خود را در محیط و صفحه نمایش تبلت های اندرویدی دارید می توانید از نرم افزار Microsoft Excel Preview استفاده نمایید.

 

این اپلیکیشن اکسل به شما امکان مشاهده و ویرایش صفحات Sheet اکسل را در تبلت های اندرویدی در نمای مشابه با نسخه دسکتاپ و قابلیت های لمسی برای ویرایش اطلاعات اسناد می دهد. با نرم افزار اکسل اندروید می توانید محدودیت های اندرویدی را به حداقل رسانده و اسناد و جداول خود را در محیط مشابه نسخه دسکتاپ با دسترسی به تمامی منو و تنظیمات مطالعه و ویرایش کنید.

این نرم افزار همان طور که می دانید با سرویس فضای ابری One drive مایکروسافت کاملا سازگار بوده و علاوه بر آن می توانید اسناد خود را از دیگر فضاهای ابری مانند دراپ باکس و یا SharePoint دریافت کرده و یا درون آن ها ذخیره نمایید. Microsoft Excel Preview آخرین تنظیمات و محل در حال مطالعه شما را حفظ خواهد کرد و با مراجعه مجدد به آن می توانید به نقطه ای که در آن نرم افزار را بسته اید بازگشته و آخرین تغییرات و تنظیمات ذخیره نشده را مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن می توان به قابلیت ساخت نمودار و فرمول های ریاضی، امکان ارسال صفحات گسترده برای دیگران و چاپ مستقیم جداول درون برنامه اشاره کرد. توجه نمایید با توجه به قابلیت های نرم افزاری بالای مایکروسافت اکسل، شما به یک گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده نوع ARM و صفحه نمایش با اندازه حداقل 7 اینچ نیاز دارید.

 

 


مهم ترین ویژگی های نرم افزار Microsoft Excel:

- مشاهده فایلهای اکسل بدون افت کیفیت

- قابلیت ایجاد و ذخیره فایل اکسل

- امکان ادیت فایلها

- رابط کاربری شناور

- سرعت بسیار بالای برنامه

- ذخیره آخرین بازدید کاربر


 


مهم ترین تغییرات نسخه 16.0 :

- امکان باز کردن چندین فایل اکسل بور همزمان

- بهبود عملکرد کلی نرم افزار

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار


 

مشاهده کامل دوره رایگان آموزش اکسل پیشرفته و برنامه نویسی VBA در وبسایت ما : (بیش از 60 جلسه آموزش ویدئویی رایگان)

https://javidsoft.ir

 

نرم افزار اکسل موبایل (برای اندروید) - Microsoft Excel v16.0 Android را دانلود کنید:

 اندازه فایل : (حجم 62 مگابایت)

 دانلود نرم افزار: دریافت با لینک مستقیم

پسورد فایل : javidsoft.blog.ir

 سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 4.4 و بالاتر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی